Friday, April 22, 2011

Pesta Buku 2011

Tak pernah gua rasa sangap macam ni. Apa gila update entry sampai tiga kali sehari. Tapi kali ni gua nak ringkas je, memang ringkasss punya.

Petang ni gua ada bertugas di Pesta Buku Antarabangsa KL 2011 (PBAKL 2011) kat PWTC. Sapa-sapa tak tau PWTC bukak google map cepat sebelum gua rodok perut lu orang. Jadi pada sapa-sapa yang rasa nak cari bahan ilmu boleh cari gua dekat booth MAPIM. Terutama makwe-makwe kat luar tu. Muka cantik ilmu takde pun tak guna dik! Haa..mai pakat ramai-ramai bawak kawan-kawan datang tempat abang yerk. Boleh bagi spesel price punya. Ttertakluk kepada terma dan syarat! Kehkehkeh..

Ni penting gua nak bagitau, booth gua bukan jual Ujang, Mangga, URTV. Gua jual buku-buku ilmu. Ditegaskan sekali lagi, ILMU atau ILMIAH! Sila faham. Sapa-sapa yang jumpa gua tanya pasal majalah Ujang, gua mintak maaf awal-awal. Memang lu nak kena penerajang.  Terutamanya pada puaka-puaka. Kalau pesen makwe-makwe, mungkin boleh nego sikit. Itu pun kalau ada tinggal no.telepon takpun emel pesbuk. Gua dah pesan kan..Kehkehkeh.. 

Jumpa di sana yer.. Ciao!

p/s : kalau lu orang rasa nak beli "benda" ni pun lu orang boleh checkout dengan gua kat sana. gua kasi promotion baikkk punya! 

6 comments:

.drakula. said...

aik 'benda' apa erk...

faes redzuan said...

klik dulu baru tau..kehkehkeh..

Amir Syahir said...

gua suka sangat membaca..dulu la.

faes redzuan said...

abam hiro : lu patot beli buku untuk ICA!hahahaha..

erysweetie said...

hoh. buku ape ade? hehe. kat penang ah. tak sempat nak terbang balik kl TT

faes redzuan said...

erysweetie : macam-macam ada.. :)