Tuesday, April 5, 2011

Nua Berahi


Gua memang envy skang sama Nua Berahi. Amoi bhai! Amoi! Eh iye ke amoi? Gua syak jela. Nak tau sapa itu Nua Berahi? Lu orang boleh check kat sini. Gua pun bukan kenal sangat artis-artis 3gp ni. Miyabi gua tau la. Kehkehkeh.

Apakah kecelakaan sangat politik kat tanah Melayu ni. Tamakkan kuasa punya pasal, macam-macam lah hal yang keluar. Kes menjubor tak jalan, bukak kes bunuh-bunuh, pun tak berapa nak jalan, bukak pulak kes 3gp konon nak saing  dengan anak muda Melayu.  Apa yang hebat benor dengan kuasa tu. Cer kabo kat gua sikit! Kalau best sangat impak nya, teringin jugak gua nak follow politik-politik ni. Dapat menang kerusi sepenggal dua pun dah oke kalau dapat kat gua. 

Apa dengan kuasa yang korang dapat ni kat akhirat sok masa nak hisab korang dapat spesel punya tempat ke masa kat mahsyar? Tak payah tunggu turn, boleh terus pegi hisab je? Macam tu? Jangan sebab kuasa, si luncai terjun ke neraka dengan kroni-kroninya dah la. Wahai orang tua, ada baiknya mengkome-mengkome semua pegi ke masjid baca juhama.

Lastly gua nak cakap, sebagai sebuah negara yang berdemokrasi, sapa-sapa yang setuju supaya saya, Mohd Fais Nor menjadi pemimpin mengkome-mengkome, sila angkat tangan macam sayya~~ Kehkehkeh..

No comments: