Wednesday, April 6, 2011

Kemaluan

Gua tak nafikan yang gua memang seorang pemalu. Lebih-lebih lagi di hadapan makhluk yang bukan dari jenis atau sejantina dengan gua. Sebab gua bukan gay. Saya tak gay,saya okay. 

Tapi sekarang baru gua sedar yang malu gua mempunyai beberapa tahap. Paling malu punya malu adalah kemaluan pada tahap tiga. Gua perasan hal ni bila ada sorang member gua tegur gua dengan kata-kata yang gua memang payah betul la nak dengar. Baiklah biar gua mulakan dari tahap malu pertama.

Level 1 - Muka gua akan perlahan-perlahan bertukar menjadi muka Brad Pitt
Level 2 - Muka gua akan perlahan-perlahan bertukar menjadi muka Neil Hopkins
Level 3 - Muka gua akan perlahan-perlahan bertukar menjadi muka Johny Depp


Tapi kalau malu gua berada pada tahap empat gua syak muka gua boleh jadi macam muka Nua Berahi. Pehh malu tahap ni memang gua takkan capai punya. Memang malu! Kehkehkeh..

2 comments:

dhiera said...

ptf....ceh!

juney said...

kne kasi test level 4 punyer malu ni, mau muntah ijao!