Sunday, March 6, 2011

Devil may cry...

Gigit jari!itulah kata-kata hikmat paling sempurna buat semua "gloryhunters".malas nak cakap banyak.usha je gambar kat bawah ni.

credit to sesawang epl

van der sar : hoi budak itam!clear la cepat bola tu sebelum aku clearkan scrotum kau!kunyit da standalone tu!
evra : memang takde la ni.memang gol la jawabnye.(pasrah)
suarez : ko jangan tuju muke aku da la sake!pecah muke aku pecah jubor hang!
kuyt : kot ya pon hang tepi la sikit aku da tenang mane angel nak bg ni!kena nasib aku tak tau naa..

dan selepas 90 minit..

Ayam YNWA 3-1 Mengyu


credit to sesawang epl
"kuyt : yeah memang game gua pegang malam ni!"


tak dan diorang nak celeb aku da blah dulu sebab mengenangkan esok aku perlu menjalankan tugas.tak lame henpon aku bunyi.tertera name SAF a.k.a fergie kt lcd 3310 aku.

SAF : hoi lu dah balik ke is.
aku : aah,apesal?lu nak tumpang ke?
SAF : takdelah.gua pon da ciao dah.kenny sial tu ajak pegi ngeteh dulu td.tp gua malas la.mulot gua dah sakit kunyah chewing gum banyak sangat td.abis 1 katon gua kunyah,pon tak bole nak menang gak.kalau lepak kompom kena hanjing punye gua dgn die kang!da la lu pon da balik.
aku : hahaha..sok keje la baii..eh,ape cert ni bro..takkan ayam pon lu takleh makan?
SAF : biasa la.politik!
aku : oke la gua nak drive ni,handsfree lupe bawak la.sok gua halo lu.kite sembang lame sikit!
SAF : ok cun!

selesai..

No comments: